No pain, No Gain – Ziua 1

~270 de km parcuri cu 3 autoturisme, un TIR și câțiva km pe jos :)

Am făcut ce am făcut, ce n-am făcut și nu prea am dormit noaptea dinainte de plecare. Pe la 10 m-am apucat de finalizat bagajul, care, cum scriam anterior, era destul de complicat de aranjat pentru că nicicum nu-mi încăpeau toate lucrurile. Știam că Ovi scapă de la muncă în jurul amiezii, așa că, am luat bagajul așa cum era și am plecat la el, cu rucsacul în spate, cortul și hamul într-o sacoșă.

20150807_143517La ora ~14 ajungem la Fortuna, în stație și nu plecăm înainte să facem o filmare, așa ca de „start aventură”.

Primul stop îl facem după giratoriul de la Promenada și începem foarte bine, deoarece nu stăm nici 5 minute și ne ia o mașină până în Cluj, în Zorilor. Luăm un autobuz și mergem la ieșirea din oraș, unde ne oprim să cumpărăm ceva de mâncare.

La ieșirea din Cluj, spre Florești stăm, și stăm și stăm de ne plictisim, uimiți că nu oprește nimeni. Cum se poate?! Cred că am stat undeva la o oră și jumătate până a oprit un TIR ce ne-a dus până în Alejd. super selfie stick ;)
De acolo un Logan ne duce până în Oradea, unde ajungem în jurul orei 22. Ne gândim puțin dacă rămânem, asta după ce vorbesc cu o prietenă, orădeancă, cu care nu m-am mai auzit de foarte multă vreme, însă ne ambiționăm să continuăm, așa ca de prima zi. Încercăm să facem stopul undeva pe centură, spre Borș, însă nu stăm prea mult și o luăm la talpă vreo 5 km, până la ieșirea din oraș, pe drumul care mergea spre vama Borș. Stăm și acolo vreo 45 de minute, după care ne ia un Matiz, un domn amabil, ce avea o tarabă chiar înainte de vamă, unde ne și lasă. Acolo aflăm că e accident în Ungaria și circulația e oprită. Mergem pe jos, bineînțeles, să trecem granița, însă surpriză, vameșul maghiar, ne oprește. Noroc cu o doamnă vameș, de pe partea română, 20150807_191642care i-a spus acestuia, după ce ne-a întrebat de sănătate, că mergem pe jos, să ne lase și astfel trecem.

Ungaria, prima zi, prima vamă trecută. Era o coloană foarte mare de mașini și nu se circula. Un accident în lanț, 3 TIR-uri ciocnite blocau totul. Mergem cât mergem pe jos, dar pentru că mașinile nu circulau și era noapte, găsim un loc, punem hamacele, ridicăm rucsacurile (tot rucsacii sună mai bine, chiar dacă teoretic este incorect!) de la pământ, la nivelul nostru, cu o cordelină  și somn! (2:00 am)